Kraj

Orzeszki na wiele sposobów

Intersnack Poland startuje z kampanią reklamową orzeszków Felix.


Intersnack Poland prowadzi kampanię reklamową orzeszków Felix. Za kreację kampanii “Jesz, jak chcesz” odpowiada agencja Opus B, autorem pomysłu jest Konrad Kacperczyk, dyrektor kreatywny agencji. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki.

Historia opowiada o różnych sposobach jedzenia orzeszków. Możemy je jeść ukradkiem na spotkaniu w biurze, a także zapominając o bożym świecie, pochłonąć kilkanaście opakowań, oglądając ciekawy film. Autorem zdjęć jest Maciej Sobieraj, spot zrealizowało Studio Filmowe M5. Reżyserię powierzono teamowi Konqubinat (Tomasz Kapuściński & Karolina Lewicka).

Kampania obejmuje główne stacje telewizyjne, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Czas trwania kampanii nie został określony.