Kraj

Na bolące nogi

Hasco-Lek reklamuje nowy lek na obolałe nogi DiH.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmWKIiLGHjAo%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek SA przygotowała kampanię reklamową środka DiH – nowego produktu do stosowania w objawach niewydolności krążenia żylnego: bólach i nocnych kurczach nóg, a także uczuciu ciężkości nóg.

To lek OTC (dostępny bez recepty). Producent reklamuje go w stacjach TVP, TVN, Polsat i kilkunastu kanałach tematycznych. Kreację przygotowała agencja reklamowa Heads Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MEC.