Ruszyła kolejna, V edycja konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 2010. Jego organizatorami są VFP Communications (wydawca m.in. miesięcznika “Media & Marketing Polska”) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
W tegorocznej edycji prace można zgłaszać w nowej kategorii – program incentive travel. Pozostałe kategorie konkursowe pozostają bez zmian: wysyłka bezpośrednia (BtoC i BtoB), program lojalnościowy (BtoC i BtoB), promocja sprzedaży (BtoC i BtoB), experiential marketing (event marketing, field marketing, pozostałe formy), marketing internetowy (serwis internetowy, kampania internetowa, SEM, e-mail marketing, marketing wirusowy), marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising, kampania zintegrowana (BtoC i BtoB), non profit, design, open, salon odrzuconych.
Zgłoszone do konkursu prace będą oceniane przez kilkunastoosobowe grono ekspertów marketingu – zarówno przedstawicieli agencji, jak i marketerów. Organizatorzy Golden Arrow finalizują właśnie skład jury.
Do tegorocznej edycji konkursu przyjmowane są kampanie przeprowadzone w okresie 1 czerwca 2009 r. – 21 maja 2010 r. Obrady jury odbędą się w połowie czerwca br., natomiast ogłoszenie zwycięzców nastąpi podczas uroczystej gali konkursu 25 czerwca br. w Centrum Artystycznym “Fabryka Trzciny”.
Szczegóły dotyczące konkursu znajdują się na stronie www.goldenarrow.eu.