Kraj

Kropla Beskidu stawia na pochodzenie

McCann Erickson i Starcom odpowiadają za najnowszy projekt komunikacyjny marki wody z portfolio Coca-Coli.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuVj-o3wKUNo%22%7D
Coca-Cola Poland Services w kampanii pod hasłem “Pochodzenie ma znaczenie” rozpoczęła promocję wody mineralnej Kropla Beskidu.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumenta na to, jak ważne jest źródło pochodzenia kupowanych przez niego produktów. Kropla Beskidu decyzją Głównego Inspektora Sanitarnego została oficjalnie zaklasyfikowana jako naturalna woda mineralna niskozmineralizowana. Jak dotychczas produkt był zaliczany do naturalnych wód źródlanych.


Jak informują przedstawiciele marketera, zmiana klasyfikacji wynika z aktualnie obowiązujących norm w zakresie wód mineralnych i źródlanych i jest zgodna z regulacjami Unii Europejskiej. Kropla Beskidu została zaklasyfikowana jako naturalna woda mineralna dzięki wykazaniu w wieloletnich cyklicznych badaniach realizowanych przez Państwowy Zakład Higieny stabilnego poziomu składników mineralnych zawartych w wodzie.

Zgodnie z nową klasyfikacją określenie „naturalna” jest zastrzeżone tylko dla wody mineralnej (dotychczas możliwe było używanie go także dla wód źródlanych). Nowy podział wód butelkowanych dzieli je zatem na: naturalne mineralne, źródlane i stołowe.

Grupą docelową marki są osoby mieszkające w mieście w wieku 20-40 lat. Działania reklamowe rozłożono na cały sezon letni. Obejmować będą emisję spotów w TV, którą wesprze kampania w prasie oraz punktach sprzedaży.

Za kampanię odpowiadają agencja McCann Erickson oraz dom mediowy Starcom.

Udziały wartościowe marki Kropla Beskidu w segmencie wód butelkowanych wynoszą 8,7 proc. (źródło: Coca-Cola za ACNielsenem, I-XII 2009 r.).