Kraj

Miejska ofensywa cityscreenów

City planuje rozbudowę sieci ekranów interaktywnych.

W największych miastach Polski do końca roku ma się pojawić kilkanaście cityscreenów, ekranów interaktywnych z oferty City. Firma koncentrowała się dotychczas na sezonowych kampaniach z ich wykorzystaniem w letnich i zimowych kurortach.

– Wierzymy w nowe technologie – SMS czy bluetooth w służbie OOH, stąd pomysł na rozbudowę sieci. W lecie zrealizujemy badanie, które pokaże, jaka jest rozpoznawalność i skuteczność cityscreenów w porównaniu z innymi formami outdoorowymi – mówi Rafał Zamorski, dyrektor handlowy City. Firma finalizuje rozmowy z firmami badawczymi, które będą partnerami projektu.

Na nośnikach cityscreen była ostatnio realizowana m.in. kampania serwisu Muzodajnia. Na ekranach wyświetlane były spoty Muzodajni zachęcające do SMS-owego głosowania na klipy muzyczne, a poprzez technologię bluetooth rozsyłano do przechodniów komunikaty o konkursie.