M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TUI zwiększa budżet reklamowy o 15-20 proc.

Serwis Dzienny | 13 stycznia 2010, 06:45

Biuro turystyczne TUI Poland, które prowadzi obecnie największą od lat kampanię reklamową Scan Holiday (patrz DS "MMP" z 4 stycznia...

Biuro turystyczne TUI Poland, które prowadzi obecnie największą od lat kampanię reklamową Scan Holiday (patrz DS "MMP" z 4 stycznia br.) i równolegle dużą kampanię reklamową marki TUI (patrz DS "MMP" z 8 stycznia), przyznaje, że tegoroczny budżet reklamowy będzie wyższy od ubiegłorocznego o 15-20 proc.

Piotr Haladus, dyrektor marketingu TUI Poland, mówi, że strategiczne projekty dotyczące obydwu marek - wypozycjonowanie marki Scan Holiday jako biura podróży z najlepszą na rynku ofertą dla rodzin z dziećmi oraz zmiana percepcji marki TUI (przez wielu konsumentów uważanej za drogą - dlatego touroperator po raz pierwszy pokazuje w reklamach ceny wyjazdów) - wymagają zwiększonej aktywności reklamowej. - Nasz tegoroczny budżet reklamowy będzie wyższy o 15-20 proc. od ubiegłorocznego i planujemy zdecydowanie silniejszą obecność w telewizji niż np. w prasie - twierdzi szef marketingu TUI.

Według danych Expert Monitora w ub.r. (od stycznia do listopada) TUI wydało na reklamę w mediach 6 mln zł cennikowo (brutto - bez uwzględnienia rabatów), o 13 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2008 r. (6,93 mln zł). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , ,