M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spoty przy Super Bowl cztery razy droższe niż 20 lat temu

Serwis Dzienny | 13 stycznia 2010, 06:45

Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu...

Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu przy Super Bowl XLIII w NBC dochodziła w ub.r. do 3 mln dol., a całe wpływy stacji z tytułu transmisji miały wynieść 213 mln dol. Oznacza to 329-proc. wzrost w stosunku do ceny 700,4 tys. dol., jaką w 1990 r. za spot przy Super Bowl XXIV proponował CBS.

Biorąc pod uwagę te szacunki, cena spotów przy tegorocznych transmisjach (wg TNS 2,5-2,8 mln dol.) spadła po raz pierwszy od 1996 r. w stosunku do ceny z poprzedniego roku. ("AdWeek")

Czytaj więcej na temat: , ,