Kraj

Banki regionalne ruszą z największą kampanią w historii

Agencja reklamowa Men at Work i dom mediowy Media Concept przygotowały dla zrzeszeń Spółdzielczej Grupy Bankowej i Mazowieckiego Banku Regionalnego...

Agencja reklamowa Men at Work i dom mediowy Media Concept przygotowały dla zrzeszeń Spółdzielczej Grupy Bankowej i Mazowieckiego Banku Regionalnego kampanię reklamową pod hasłem “Lokata z nagrodami”. Jej celem jest promocja lokat terminowych połączonych z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród.

Będzie to największa produktowa kampania reklamowa, jaką do tej pory prowadziły zrzeszone banki regionalne. Ogólnopolskie działania potrwają od 18 stycznia do 14 lutego i obejmą: telewizję (spoty w TVP1 i TVP2, Polsacie, TVN, TVN24, TVP Info), radio (RMF FM, Program I PR) oraz internet (portale Onet i Wirtualna Polska).

Spółdzielczą Grupę Bankową tworzy 150 banków spółdzielczych i Gospodarczy Bank Wielkopolski (łącznie mają ponad 1,3 tys. placówek i 830 bankomatów), obejmują 55 proc. terytorium kraju.

Z kolei Zrzeszenie Mazowieckiego Banku Regionalnego tworzy 77 banków spółdzielczych (będących jego akcjonariuszami) na terenie siedmiu województw (mazowieckiego, łódzkiego, podlaskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i lubelskiego). (MB)