Kraj

WYDAWCA "GALI" WSPIERA JEJ DEBIUT AKCJĄ PROMOCYJNĄ

Debiutowi "Gali", nowego tygodnika o znanych ludziach wydawnictwa G+J Polska, towarzyszy rozbudowana promocja. Wydawnictwo nie ujawnia jej kosztów. Za wybór...

Debiutowi “Gali”, nowego tygodnika o znanych ludziach wydawnictwa G+J Polska, towarzyszy rozbudowana promocja. Wydawnictwo nie ujawnia jej kosztów. Za wybór mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacja wszystkich elementów akcji promocyjnej należy do G+J Polska, a konkretnie do zespołu kierowanego przez dyrektora kreatywnego wydawnictwa Marcina Szczygielskiego. Wykorzystano stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN, RTL7, E! Entertainment, oraz rozgłośnie: Radio Zet, RMF FM i dziewięć największych stacji lokalnych, a także powierzchnię reklamową w “CKM”, “Cosmopolitan” i innych tytułach G+J Polska. W największych miastach pojawiły się również złote tramwaje z logo “Gali”, a także 550 citylightów na wiatach przystankowych. Kilka tygodni przed pojawieniem się “Gali” na gmachu dawnej Giełdy Papierów Wartościowych w samym centrum Warszawy zawisł wielki plakat “Gali”, jeden z największych w Europie nośników wielkoformatowych (46×20 m), eksponujący nowy tytuł i osobę jego naczelnej Alicji Resich-Modlińskiej. Szczególną promocję “Gala” ma w ośrodkach wypoczynkowych. G+J Polska wraz z wydawnictwem Media Express przeprowadza wspólną akcję w 32 miejscowościach nadmorskich, gdzie “Gala” jest sprzedawana bezpośrednio na plażach przez 100 hostess. Nad Bałtykiem lata też balon z logo “Gali”. Każdy uczestnik lotu otrzymuje odpowiedni certyfikat. Banner “Gali” unosi się nad urlopowiczami ciągnięty przez samolot. Dodatkowo przygotowano konkurs dla kioskarzy, w którym sprzedawcy, którzy najlepiej wyeksponują i sprzedadzą “Galę”, mają szansę wygrać nagrody pieniężne o łącznej wartości 130 tys. zł. (KP)