Kraj

Andrzej Kopleński, dyrektor grupy marek KP, odchodzi z firmy

Andrzej Kopleński, kluczowa postać w strukturach marketingowych Kompanii Piwowarskiej, odchodzi z firmy. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora grupy marek. Do jego...

Andrzej Kopleński, kluczowa postać w strukturach marketingowych Kompanii Piwowarskiej, odchodzi z firmy. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora grupy marek. Do jego największych osiągnięć można zaliczyć launch piwa Żubr, launch Dębowego Mocnego i relaunch Lecha w zielonej butelce.

Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Karierę rozpoczął w 1995 roku w dziale marketingu firmy S.C. Johnson na stanowisku specjalisty ds. marketingu, w ciągu pięciu lat doszedł do pozycji senior brand managera. Od 2000 roku związany z Kompanią Piwowarską, początkowo jako dyrektor rozwoju marketingu.

Decyzję o jego odejściu podjęła Jessica Spence – nowa wiceprezes ds. marketingu. Stanowisko Kopleńskiego zostało zlikwidowane. W nowym modelu organizacyjnym wiceprezes ds. marketingu ma bezpośrednio kontaktować się z zespołami zarządzającymi markami. (TW)