M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Matt Wójcik i Joanna Gawroniak na czele nowych struktur IQS

Serwis Dzienny | 8 stycznia 2010, 06:45

Grupa badawcza IQS zmieniła kształt struktury firmy. Począwszy od 2010 r. zaczęły działać dwa zespoły obsługi klienta, którymi zarządzają Joanna...

Grupa badawcza IQS zmieniła kształt struktury firmy. Począwszy od 2010 r. zaczęły działać dwa zespoły obsługi klienta, którymi zarządzają Joanna Gawroniak (wcześniej dyrektor sprzedaży) i Matt Wójcik (wcześniej dyrektor badań jakościowych). - Blisko 80 proc. naszych klientów zleca nam projekty, które dotyczą zarówno analiz jakościowych, jak i ilościowych. Uznaliśmy, że podział na oba rodzaje badań odzwierciedlony w strukturze firmy nie ma sensu. Po zmianach organizacyjnych nowe zespoły zajmą się obsługą strategicznych klientów - mówi Alina Lempa, prezes zarządu grupy IQS. Oba zespoły poza ofertą badawczą mają również proponować marketerom usługi konsultingowe.

Z grupą IQS rozstała się w grudniu ub.r. Anna Forycka, dotychczasowa dyrektor badań ilościowych. Od początku 2010 r. pełni tę samą funkcję w firmie badawczej Ipsos.

Jak deklaruje Alina Lempa, priorytety w 2010 r. to: wzmocnienie marki IQS jako największej niezależnej firmy badawczej na polskim rynku, budowa długoterminowych relacji z klientami oraz budowa wizerunku firmy jako dostawcy twórczych i innowacyjnych rozwiązań.

W skład grupy IQS (wcześniej IQS & Quant Group) wchodzą również niezależne spółki badawcze Nuq i Oriaq. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,