Kraj

HERBAPOL LUBLIN SA ZMIENIA WIZERUNEK MARKI

Producent herbat ziołowych i owocowych Herbapol Lublin SA zmienia wizerunek firmy. Wszystkie spółki należące do jego grupy (poza Herbapolem Lublin...

Producent herbat ziołowych i owocowych Herbapol Lublin SA zmienia wizerunek firmy. Wszystkie spółki należące do jego grupy (poza Herbapolem Lublin trzy spółki zależne w Białymstoku, Gdańsku i Łodzi) będą obecnie występowały pod jedną nazwą – Herbapol SA. Produkty spółki zostały podzielone na pięć serii: Herbaciany Ogród, Naturalna Odnowa, Herbaty z Daleka, Zielnik Polski i Zielnik Apteczny. Agencja reklamowa Kot Bury zaprojektowała nowe opakowania dla wszystkich rodzajów herbat i ziół Herbapolu. Uproszczono również logo firmy i dodano do niego slogan “Esencja natury”. “Postanowiliśmy ujednolicić i odświeżyć wizerunek firmy ze względu na silną konkurencję, coraz wyższe wymagania partnerów handlowych, ale także po to, aby obniżyć koszty promocji i reklamy” – powiedział Robert Neyman, wiceprezes zarządu Herbapol SA. W połowie września br. rozpocznie się kampania reklamowa Herbapolu, od strony strategii i kreacji przygotowana przez agencję Ad Fabrika FCB. Kampania będzie przebiegać w telewizji, prasie i na billboardach i potrwa do końca br. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Brand Connection należący do Initiative Media. Budżet kampanii ani koszty zmiany wizerunku firmy nie zostały ujawnione. Udziały grupy Herbapol SA w rynku herbat ziołowych, owocowych i syropów wynoszą 28-35 proc. W segmencie herbat ziołowych Herbapol SA jest zdecydowanym liderem z udziałem sięgającym 70 proc. (dane producenta). Jak poinfomował Józef Godlewski, prezes zarządu Herbapol SA, zysk spółki w 2000 r. utrzymał się na poziomie z 1999 r. i wyniósł 5 mln zł. (PR, TK)