Michał Brudzyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Gruner + Jahr Polska, i Łukasz Wylęga, szef i właściciel Headz Marketing Partner, stworzą nową grupę medialną 9 Senses Media Group. Obaj będą jej współwłaścicielami, a powstanie grupy zostanie sfinansowane ze środków własnych. Łukasz Wylęga nie wyklucza jednak poszerzenia liczby udziałowców. Michał Brudzyński będzie pełnił funkcję dyrektora strategicznego.
Grupa 9 Senses ma bazować na pięciu obszarach, w których agencja Headz ma stanowić jeden z filarów. Dodatkowo w ramach platformy mają pojawić się m.in.: wydawnictwo prasowe, agencja reklamowa, dom mediowy oraz firma specjalizująca się w internecie. Będą to głównie nowe przedsięwzięcia. W ciągu dwóch lat grupa chce wejść na rynek NewConnect. Na razie nieznane są bliższe szczegóły na temat grupy. Za obsługę informacyjną 9 Senses odpowiada agencja Liberty Group, która została wybrana w drodze przetargu.
Formalnie Michał Brudzyński do 9 Senses dołączy od początku marca br. W związku z jego odejściem G+J Polska likwiduje stanowisko dyrektora zarządzającego.
Poprzednio Brudzyński związany był z takimi wydawnictwami jak Agora, Media Express (obecnie Murator) czy Hachette Filipacchi (obecnie Burda Media Polska). (JD)