M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Apple ma przejąć Quattro Wireless za 275 mln dol.

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2010, 06:45

Apple chce zabezpieczyć swoją pozycję na rynku komórkowym i ma przejąć za 275 mln dol. firmę reklamy mobilnej Quattro Wireless....

Apple chce zabezpieczyć swoją pozycję na rynku komórkowym i ma przejąć za 275 mln dol. firmę reklamy mobilnej Quattro Wireless. Jeśli to przejęcie dojdzie do skutku, wyniesie to rywalizację pomiędzy Apple i Google na kolejny poziom. Google przejęło bowiem w listopadzie ub.r. rywala Quattro Wireless - firmę AdMob, za którą zapłaciło 750 mln dol. Nieoficjalnie wiadomo, że o przejęcie AdMob starało się też Apple.

Quattro Wireless to sieć reklamy mobilnej, która za pośrednictwem telefonów takich jak iPhone, urządzenia z systemem Google Android i innych smartfonów dociera z reklamą do ich użytkowników. Wśród jej klientów są już tacy giganci, jak: P&G, Ford, Disney czy Netflix. Firmę założyły w 2006 r. m.in. fundusze Highland Capital Partners oraz Globespan Capital Partners.

Apple nie skomentowało doniesień o przejęciu Quattro Wireless. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,