M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pleon łączy się z Proximity, która uzyskuje status niezależnej spółki

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2010, 06:45

Pleon, niezależna agencja PR powiązana z BBDO, połączyła się z działem BTL tej agencji - Proximity. Połączona spółka, należąca obecnie...

Pleon, niezależna agencja PR powiązana z BBDO, połączyła się z działem BTL tej agencji - Proximity. Połączona spółka, należąca obecnie w całości do BBDO, nazywać się będzie Proximity i ma się specjalizować zarówno w BTL, jak i PR. Zarządzać nią będą Agata Brodzka-Kostrzewska, dotychczas managing director Pleonu (PR), i Katarzyna Włodarczyk odpowiedzialna za działania Proximity w BBDO (Włodarczyk będzie zarządzać BTL-owym sektorem nowej Proximity).

Połączenie Pleonu z Proximity jest wynikiem światowej decyzji Omnicom Group, która w czerwcu ub.r. zadecydowała o globalnym połączeniu swoich agencji PR - Ketchum w Stanach Zjednoczonych i europejskiej sieci Pleon (patrz DS "MMP" z 17 czerwca 2009 r.). Ponieważ w Polsce Ketchum współpracowała z agencją United PR, to ona, a nie Pleon, weszła w skład nowej struktury Omnicom. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,