M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Wójciak ma rozwijać ofertę performance marketingu w GG Network

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2010, 06:45

Do biura reklamy GG Network SA dołączyła jako performance media manager Marta Wójciak. Na tym nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna...

Do biura reklamy GG Network SA dołączyła jako performance media manager Marta Wójciak. Na tym nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna za wszystkie projekty związane z kampaniami efektywnościowymi.

Performance marketing to dla GG Network SA nowy obszar działalności reklamowej. - Spotykamy się z coraz większym zainteresowaniem kampaniami rozliczanymi za efekt. Zwiększony popyt na performance marketing ma swoje odzwierciedlenie w raportach prezentujących udział poszczególnych modeli rozliczeń w torcie reklamowym. Wierzymy, że ten rodzaj aktywności w internecie jest bardzo dobrym uzupełnieniem kampanii w starym, dobrym modelu, czyli CPM - mówi Jarosław Rybus, pełnomocnik zarządu i rzecznik prasowy GG Network SA.

Wcześniej Marta Wójciak pracowała w sieci reklamowej Adleader, była performance media plannerem w CR Mediach, a przez ostatnie miesiące group performance media managerem w Interactive Marketing Partner Polska. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,