M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KBR kończy współpracę z Primoloko i zatrudnia Krzysztofa Głowińskiego

Serwis Dzienny | 5 stycznia 2010, 06:45

Komitet Badań Radiowych zakończył ponadczteroletnią współpracę z agencją Primoloko/Black & White PR w zakresie obsługi public relations. Obecnie za działania...

Komitet Badań Radiowych zakończył ponadczteroletnią współpracę z agencją Primoloko/Black & White PR w zakresie obsługi public relations. Obecnie za działania PR KBR-u odpowiada zatrudniony w tej spółce Krzysztof Głowiński, który ostatnio pracował jako dziennikarz w miesięczniku "Press".

KBR tworzą konkurencyjne wobec siebie podmioty reprezentujące rynek radiowy w Polsce. Obecnie w skład KBR wchodzą: RMF FM, Radio Zet, Grupa Radiowa Agory i Grupa Radiowa "Time". Zadaniem Komitetu jest zarządzanie projektem badawczym realizowanym przez instytut Millward Brown SMG/KRC. Przedstawiciele KBR spotykają się co najmniej raz w miesiącu, by wspólnie obradować nad badaniami audytorium radiowego. Do podstawowych zadań KBR należy comiesięczna kontrola realizacji próby badawczej, a także dbanie o wizerunek i kształt badań radia w Polsce. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,