Kraj

Dagmara Strzębicka strategy directorem w Netizens

Do agencji interaktywnej Netizens dołączyła strategy director Dagmara Strzębicka. Odpowiada za strategiczną jakość realizowanych projektów, rozwój wyznawanej przez firmę wizji...

Do agencji interaktywnej Netizens dołączyła strategy director Dagmara Strzębicka. Odpowiada za strategiczną jakość realizowanych projektów, rozwój wyznawanej przez firmę wizji “marketingu wychodzącego poza przeglądarkę”, współtworzy strategię agencji. Dagmara Strzębicka dołączyła do zespołu ze względu na rozbudowę i poszerzenie kompetencji związanych z fuzją z agencją Peppermint w październiku br.

W ciągu ostatnich pięciu lat Strzębicka była związana z agencją Tomorrow. Na swoim koncie ma m.in. wprowadzenie na rynek marki Direct Fly, jest współautorką kampanii jesiennej 2007 dla Olympusa, zajmowała się rebrandingiem marek HLB Frąckowiak/Grant Thornton i Commercial Union/Aviva. Pracowała też w agencji Tequila/Polska.

Budowaniem strategii dla klientów Netizens, zarządzaniem warszawskim biurem i rozwojem agencji zajmuje się strategy & development director Sebastian Nejfeld. (TWI)