Nikon Polska przygotował promocję “Wygraj tysiące… kolorowych marzeń” mającą wspierać sprzedaż aparatów kompaktowych serii Coolpix w okresie przedświątecznym. Akcji towarzyszy kampania telewizyjna – jest to największa akcja reklamowa Nikona w tym roku.
Spoty reklamowe aparatów kompaktowych Coolpix modeli L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, są emitowane w: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, Domo, Comedy Central, MTV, Zone Reality, Superstacja, Kuchnia TV, VH1, Canal Plus Sport, Wedding TV, National Geographic Channel, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo. Zakup mediów (telewizja, prasa, internet) został zrealizowany przez dom mediowy Maxus.
Magdalena Michalska, kierownik marketingu Nikon Polska, potwierdza, że jest to największe przedsięwzięcie reklamowe firmy w tym roku.
Równolegle Nikon we współpracy z sieciami handlowymi Fotojoker i ABFoto prowadzi też kampanię reklamową lustrzanki Nikon D90. Objęła ona telewizję (TVP1, TVP2, TVN, At Media i Polsat) oraz outdoor w 34 miastach. Kreację spotów i layouty billboardowe przygotowała agencja Walk the Line, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mconnection.
Nikon Polska pracuje obecnie m.in. z agencjami Paralotna i Walk The Line, jednocześnie Nikon Europe podpisał kontrakt z niemiecką agencją Jung von Matt. (MB)