Kraj

Nowość od Nestle do jedzenia na zimno i na gorąco

Nestlé wprowadza na rynek nową odsłonę marki Princessa - Princessa CarmeLove. Produkt od serii Princessa odróżnia okrągły kształt. Za sprawą...

Nestlé wprowadza na rynek nową odsłonę marki Princessa – Princessa CarmeLove. Produkt od serii Princessa odróżnia okrągły kształt. Za sprawą okrągłego kształtu można umieścić wafel na kubku z gorącym napojem, aby go “podgrzać” i sprawić, by karmel apetycznie się rozciągnął. Oryginalna receptura wypiekania wafla powoduje, że przez cały czas pozostaje on kruchy i chrupiący.

Princessa CarmeLove to kolejny produkt firmy Nestlé, na opakowaniu którego jest opracowany przez ekspertów kompas żywieniowy. Jest to system, dzięki któremu można odnaleźć informacje na temat wartości odżywczej i energetycznej produktu oraz zawartości istotnych składników.

Sugerowana cena detaliczna produktu wynosi 1,10 zł.

Wprowadzenie na rynek wafelka Princessa CarmeLove wsparte będzie kampanią reklamową. Jej szczegóły na tym etapie nie zostały określone, wiadomo, że obejmować będzie prasę i telewizję, ale termin rozpoczęcia działań nie został podany. Za kreację kampanii odpowiada agencja Lowe GGK. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. (AMS)