Kraj

E.Leclerc buduje lojalność w ramach Dominomanii

Sieć handlowa E.Leclerc prowadzi akcję lojalnościową Dominomania, w której wykorzystana została postać kota Garfielda. Klienci za zakupy specjalnie oznaczonych produktów...

Sieć handlowa E.Leclerc prowadzi akcję lojalnościową Dominomania, w której wykorzystana została postać kota Garfielda. Klienci za zakupy specjalnie oznaczonych produktów otrzymują kostki domina z wizerunkiem kota, które składają się na kolekcję. Aby ułatwić zebranie kompletu umożliwiającego grę w domino, każdy hipermarket przygotował “dni wymiany”, w trakcie których uczestnicy będą mogli wymienić kostki między sobą.

Na potrzeby wsparcia akcji specjalną ramówkę przygotowało Greenlite Media – właściciel i zarządca telewizji sklepowej w E.Leclerc. Znalazły się w niej spoty informacyjne o akcji, sposobach zdobycia kostek oraz terminach wymian. Dla partnerów akcji przewidziano możliwość dodatkowego wsparcia reklamowego swoich produktów promowanych kostkami. Mogą oni skorzystać ze specjalnej oferty reklamowej obowiązującej przez cały czas trwania Dominomanii, czyli do 7 lutego 2010 r. Obecnie dodatkową promocją w systemie telewizji sklepowej objęte zostały m.in. płatki śniadaniowe Nestle oraz produkty Colgate-Palmolive. (JN)