Kraj

ALICJA Z "BIG BROTHERA" WYSTĄPI W REKLAMÓWCE HEAD & SHOULDERS

Koncern Procter & Gamble (P&G) przygotowuje kampanię reklamową serii pięciu szamponów Head & Shoulders. Nową twarzą tego produktu będzie Alicja...

Koncern Procter & Gamble (P&G) przygotowuje kampanię reklamową serii pięciu szamponów Head & Shoulders. Nową twarzą tego produktu będzie Alicja Walczak, uczestniczka programu “Big Brother”. Kampania reklamowa, która ruszy za mniej więcej miesiąc, obejmie telewizję, prasę oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Seria zawiera pięć sprzedawanych już od roku na rynku szamponów przeciwłupieżowych, z których każdy ma inne właściwości. Małgorzata Mejer, PR manager P&G na Polskę i kraje bałtyckie, nie chciała ujawnić daty rozpoczęcia kampanii reklamowej, wysokości budżetu oraz szczegółów mediaplanu. Wiadomo, że za stronę strategiczną-kreatywną odpowiedzialna jest agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania public relations przygotowała agencja Lighthouse – organizator wczorajszej, inaugurującej całą kampanię imprezy promocyjnej w klubie Palmiarnia. (TK)