Kraj

PROINVEST ART MERITUM REPOZYCJONUJE MARKĘ MONTOSTAL

Agencja reklamowa Proinwest Art Meritum zajmie się strategią i kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów w kampanii reklamowej firmy Montostal,...

Agencja reklamowa Proinwest Art Meritum zajmie się strategią i kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów w kampanii reklamowej firmy Montostal, producenta stolarki okiennej PVC i wykonawcy fasad biurowców. Kampania będzie związana z repozycjonowaniem firmy oraz zmianą jej identyfikacji wizualnej. Reklama ma się skupić na przedstawieniu kompleksowości oferowanych przez Montostal usług. Janusz Śmiałek, senior account manager w Proinvest Art Meritum, mówi, że działania promocyjne rozpoczną się w sierpniu br. i potrwają do listopada br. W ramach kampanii, która swoim zasięgiem obejmie całą Polskę, zostaną użyte tytuły prasy regionalnej oraz radia regionalne, jednak Śmiałek nie podał żadnych szczegółów mediaplanu ani wysokości budżetu kampanii. Grupą docelową będą mężczyźni w wieku 25-55 lat, budujący dom lub remontujący mieszkanie, mieszkający w miastach, osiągający średniej wysokości zarobki. (PU)