M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W kampanii wizerunkowej Chivas Regal odwołuje się do zasad rycerskości

Serwis Dzienny | 8 grudnia 2009, 06:45

Wyborowa SA (Pernod Ricard) rozpoczęła kampanię wizerunkową marki whisky Chivas Regal pod hasłem "Live with Chivalry". Kampania jest adaptacją globalnego...

Wyborowa SA (Pernod Ricard) rozpoczęła kampanię wizerunkową marki whisky Chivas Regal pod hasłem "Live with Chivalry". Kampania jest adaptacją globalnego programu wizerunkowego stworzonego przez agencję Euro RSCG w Wielkiej Brytanii. Działania obejmą materiały POS w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, event oraz działania PR.

Założeniem kampanii jest podkreślenie znaczenia stylu życia zgodnego z "rycerskimi" zasadami. Dzisiejszych dżentelmenów (w domyśle konsumentów whisky Chivas) z tłumu wyróżnia sposób zachowania odzwierciedlający wierność ideałom, takim jak: honor, braterstwo, szarmanckość, męstwo, uczciwość, odwaga (te hasła pojawiają się jako slogany w reklamach Chivas).

- Kampania jest odpowiedzią na negatywne postawy ukształtowane przez dzisiejsze czasy - indywidualizm, materializm czy egoizm. Chivas Regal jako marka uosabiająca wartości prawdziwych mężczyzn, dżentelmenów prowadzi kampanią "Live with Chivalry" "krucjatę" przeciwko brakowi zasad w codziennym życiu współczesnych mężczyzn - opisuje Mikołaj Szymborski, senior brand manager deluxe whiskies & cognacs w Wyborowej SA. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,