M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Próchnik poszerza ofertę o kosmetyki i galanterię skórzaną

Serwis Dzienny | 7 grudnia 2009, 06:45

Zarząd spółki odzieżowej Próchnik opracował nową strategię jej rozwoju na najbliższe dwa lata. Cele zaplanowanych działań to umacnianie pozycji firmy...

Zarząd spółki odzieżowej Próchnik opracował nową strategię jej rozwoju na najbliższe dwa lata. Cele zaplanowanych działań to umacnianie pozycji firmy na rynku oraz otwieranie nowych salonów poza granicami Polski. Mają w tym pomóc działania marketingowe. Ich budżet i szczegóły nie zostały jednak ujawnione.

Próchnik ma obecnie 21 punktów sprzedaży detalicznej, w tym: 12 salonów firmowych, 7 salonów firmowych wyprzedażowych oraz 2 sklepy partnerskie. Spółka planuje uruchomienie 15 nowych salonów firmowych. W przyszłym roku zostanie otwartych siedem, a kolejnych osiem - w 2011 r.

Próchnik zamierza też poszerzyć ofertę w segmentach odzieży męskiej i damskiej. Wprowadzi dwie nowe kategorie produktów - kosmetyki: perfumy, wody toaletowe, wody po goleniu, kosmetyki do pielęgnacji skóry, oraz galanterię: buty, paski, kapelusze, rękawiczki i torby.

Strategia Próchnika w ciągu najbliższych dwóch lat zakłada również uruchamianie sklepów firmowych poza granicami kraju. W pierwszej kolejności sklepy za granicą będą prowadzone na terenie Litwy, gdzie na przełomie 2009 i 2010 r. uruchomione zostaną trzy salony. (BG)

Czytaj więcej na temat: