M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cube Group uruchomiło sieć afiliacyjną NetSales

Serwis Dzienny | 7 grudnia 2009, 06:45

Wyspecjalizowana w performance marketingu firma Cube Group uruchomiła sieć afiliacyjną NetSales. Na jej czele stoi Marcin Michalski, który w Cube...

Wyspecjalizowana w performance marketingu firma Cube Group uruchomiła sieć afiliacyjną NetSales. Na jej czele stoi Marcin Michalski, który w Cube Group jest account directorem i odpowiada za obsługę kluczowych klientów.

Cube Group realizuje działania marketingu afiliacyjnego od czerwca 2008 r., ale nie stworzyło dotychczas osobnej marki lub spółki i współpracowało bezpośrednio ze wszystkimi ważniejszymi wydawcami i sieciami afiliacyjnymi. - Praktyka pokazała znacznie wyższą skuteczność działań uzyskiwaną dzięki bezpośrednim relacjom z wydawcami niż przy wykorzystaniu obecnie działających sieci afiliacyjnych i właśnie na bezpośrednich relacjach chcemy budować przewagę NetSales nad konkurencją. W NetSales do każdego programu będzie kierowana osoba, która oprócz rekrutacji wydawców będzie z nimi tworzyć indywidualnie dopasowaną strategię promocyjną danego programu. Nie chcemy wyświetlać wyłącznie bannerów czy wysyłać e-maili i czekać, aż efekty same się pojawią - mówi Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group.

Spółka chce pozycjonować NetSales jako sieć premium. - Nie jesteśmy dla wszystkich reklamodawców w Polsce. Chcemy oferować witrynom programy, które będą cechowały wysoka efektywność i atrakcyjna stawka - zapowiada Cudny.

Na razie działania marketingu afiliacyjnego spółka zaproponowała dotychczasowym klientom. Pierwsze programy to m.in.: program dla Allianz Banku, konkurs partnerów Microsoftu Play-Fair, fundusz inwestycyjny Union Investment. W ciągu kilku najbliższych miesięcy mają zostać uruchomione także: program ubezpieczeń turystycznych online Elvia Mondial Assistance, program szybkich pożyczek SMS365, program Netii, nowe programy Microsoftu oraz kilka sklepów internetowych. NetSales finalizuje też rozmowy z jednym z największych sklepów internetowych, z którym rozpocznie działania na wyłączność - nie ujawnia jednak jego nazwy.

Na kilka tygodni przed startem Cube Group uruchomiło kampanię teaserową Konwertyci.pl, dzięki czemu pozyskało kilkuset wydawców. Celem jest wyselekcjonowanie 10 tys. wydawców do połowy 2010 r.

Zespół NetSales tworzy osiem osób, które do tej pory pracowały z największymi klientami firmy. Pracowników podzielono na działy: obsługi klientów, obsługi afiliantów, techniczny oraz kreatywny. Kolejnym krokiem rozbudowy struktur będzie stworzenie działu R&D (research & development). (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,