Przetargi

Pkt.pl szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej i SEM

Spółka Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawca książek telefonicznych, szuka agencji do kompleksowej obsługi w zakresie strategii i kreacji oraz obsługi...

Spółka Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawca książek telefonicznych, szuka agencji do kompleksowej obsługi w zakresie strategii i kreacji oraz obsługi w zakresie marketingu w wyszukiwarkach (SEM).

Spółka, postrzegana głównie jako wydawca książek telefonicznych, planuje działania, które mają zmienić jej wizerunek na firmę będącą pierwszym źródłem informacji dla konsumentów. Jak powiedział Leszek Konkel, dyrektor strategii i marketingu firmy, komunikat będzie dotyczył m.in. tego, że informacje Pkt.pl są dostępne w wielu nowoczesnych kanałach, np. w urządzeniach mobilnych (spółka ma m.in. aplikację na iPhone’a, która umożliwia dostęp do danych z jej internetowej bazy).

W obu postępowaniach – na wybór agencji strategiczno-kreatywnej i agencji SEM – marketer rozmawia z kilkoma agencjami, ale ich nazw nie ujawnia. Niektóre są już po prezentacjach. Z wybranymi agencjami marketer planuje długofalową współpracę, przynajmniej przez najbliższy rok. Agencje mają zostać wybrane jeszcze w tym roku.

Ostatnie kampanie reklamowe realizowała dla Pkt.pl agencja reklamowa Open. Planowanie i zakup mediów oraz działania SEM marketer realizował we własnym zakresie.

Leszek Konkel nie informuje, ile spółka Pkt.pl wydała na reklamę w tym roku. W styczniu br. (DS “MMP” z 23 stycznia br.) pisaliśmy, że w tym roku marketer zwiększy wydatki na reklamę z ok. 7 mln zł w ub.r. do ponad 10 mln zł w br. (TWI)