Do końca listopada 2009 r. trwać będzie nowa kampania reklamowa firmy Black Red White pod hasłem “Tysiące pomysłów. Jeden adres”. Kampania prowadzona w głównych miastach w Polsce ma na celu zwiększenie liczby klientów odwiedzających salony firmowe spółki.
– Wybrane przez nas hasło kampanii “Tysiące pomysłów. Jeden adres” komunikuje istotę naszych salonów. Pod jednym dachem czekają na klientów: kilkaset w pełni urządzonych pokoi, modne dekoracje, piękne dodatki i tysiące wygodnych mebli. W kampanii chcemy przekazać, że salony Black Red White to wyjątkowe miejsce, w którym każdy znajdzie inspirację i tysiące pomysłów na urządzenie swojego mieszkania – mówi Janusz Łyczak, dyrektor marketingu firmy Black Red White.
Obecnie kampania prowadzona jest w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy i aglomeracji śląsko-dąbrowskiej. Wiodącym jej medium jest telewizja regionalna. Wykupiono czas antenowy w ośrodkach TVP w: Warszawie, Łodzi, Katowicach i Bydgoszczy, oraz w TV Silesia. Duży nacisk położono na reklamę zewnętrzną. Oprócz billboardów firma zdecydowała się na zakup powierzchni wielkoformatowych (siatki) w centralnych punktach miast. W kampanii użyto także pojazdów komunikacji miejskiej. Uzupełnieniem kampanii są: reklama prasowa, kampania bannerowa w internecie oraz emisja spotów radiowych w lokalnych rozgłośniach.
Hasło reklamowe, wszystkie kreacje graficzne i spot radiowy kampanii stworzyła lubelska agencja reklamowa Cumulus. Zakup mediów jest prowadzony przez dział marketingu firmy Black Red White oraz dom mediowy Starcom. Film przygotowano we współpracy z krakowskim studiem filmowym Icon Run. Reżyserem filmu jest Justyna Nowak, operatorzy to Szymon Kluz oraz Marek Wójcik. Scenariusz filmu napisał Jan Matysik, kierownictwem planu zajęła się zaś Monika Mucha. (BG)