Kraj

Telewizja wiodącym medium w kampanii mebli Black Red White

Do końca listopada 2009 r. trwać będzie nowa kampania reklamowa firmy Black Red White pod hasłem "Tysiące pomysłów. Jeden adres"....

Do końca listopada 2009 r. trwać będzie nowa kampania reklamowa firmy Black Red White pod hasłem “Tysiące pomysłów. Jeden adres”. Kampania prowadzona w głównych miastach w Polsce ma na celu zwiększenie liczby klientów odwiedzających salony firmowe spółki.

– Wybrane przez nas hasło kampanii “Tysiące pomysłów. Jeden adres” komunikuje istotę naszych salonów. Pod jednym dachem czekają na klientów: kilkaset w pełni urządzonych pokoi, modne dekoracje, piękne dodatki i tysiące wygodnych mebli. W kampanii chcemy przekazać, że salony Black Red White to wyjątkowe miejsce, w którym każdy znajdzie inspirację i tysiące pomysłów na urządzenie swojego mieszkania – mówi Janusz Łyczak, dyrektor marketingu firmy Black Red White.

Obecnie kampania prowadzona jest w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy i aglomeracji śląsko-dąbrowskiej. Wiodącym jej medium jest telewizja regionalna. Wykupiono czas antenowy w ośrodkach TVP w: Warszawie, Łodzi, Katowicach i Bydgoszczy, oraz w TV Silesia. Duży nacisk położono na reklamę zewnętrzną. Oprócz billboardów firma zdecydowała się na zakup powierzchni wielkoformatowych (siatki) w centralnych punktach miast. W kampanii użyto także pojazdów komunikacji miejskiej. Uzupełnieniem kampanii są: reklama prasowa, kampania bannerowa w internecie oraz emisja spotów radiowych w lokalnych rozgłośniach.

Hasło reklamowe, wszystkie kreacje graficzne i spot radiowy kampanii stworzyła lubelska agencja reklamowa Cumulus. Zakup mediów jest prowadzony przez dział marketingu firmy Black Red White oraz dom mediowy Starcom. Film przygotowano we współpracy z krakowskim studiem filmowym Icon Run. Reżyserem filmu jest Justyna Nowak, operatorzy to Szymon Kluz oraz Marek Wójcik. Scenariusz filmu napisał Jan Matysik, kierownictwem planu zajęła się zaś Monika Mucha. (BG)