Kraj

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową intensywną kampanię reklamową pod hasłem “Zmień bank na MultiBank”. Ostatnią kampanię telewizyjną bank przeprowadził jesienią ub.r.

Jak mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor marketingu MultiBanku, obecna będzie wielkością (czyli budżetem) zbliżona do ubiegłorocznej, ale zdecydowanie bardziej intensywna (ubiegłoroczna kampania trwała dwa miesiące, a tegoroczna – potrwa miesiąc, do 10 grudnia br.). – W ubiegłym roku zdecydowaliśmy, że jeśli chcemy walczyć o nowych klientów, to musimy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki, a żeby to osiągnąć, musimy zwiększyć nakłady reklamowe na media ATL – mówi Bolanowski. Przyznaje, że budżet reklamowy MultiBanku wynosi rocznie kilkanaście milionów złotych. – Zwiększenie wydatków na media osiągnęliśmy poprzez przesunięcia środków w ramach budżetu i optymalizacji nakładów w innych dziedzinach aktywności marketingowej – mówi szef marketingu MultiBanku.

Nowa kampania banku obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN Turbo, TVN Style, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Travel and Living, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, National Geographic, AXN, Travel Channel, VH1, TV Puls, Zone Europa, Hallmark, Canal Plus, Canal Plus Sport, Planete, Club, Kuchnia.tv, FoxLife, Superstacja, Polsat Sport, Polsat Sport Extra), internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, TVN24.pl, WP.pl, Nasza-klasa.pl, OnetLajt.pl, Bankier.pl, Money.pl, O2.pl, Google.pl), prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Polityka”, “Newsweek”, “Forbes”, “Wprost” i kilkanaście tytułów prasy lokalnej), outdoor (siatki wielkoformatowe i backlighty w ośmiu miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin, a także reklamy w witrynach placówek).

Bank zachęca klientów innych banków, by przeszli do niego, kusząc ich, że zwraca opłatę za prowadzenie konta (klient musi regularnie zasilać konto – zlecić przelewanie na konto swojej pensji lub utrzymać określonej wysokości – w zależności od taryfy – saldo środków na koncie).

Kreację przygotowała agencja reklamowa Just (nowy format reklam MultiBanku – bohaterami są “niewidoczni” pracownicy), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. (MB)