Zagranica

JWT utrzymała globalną obsługę marki Rimmel

Koncern kosmetyczny Coty przedłużył współpracę z agencją reklamową JWT. Będzie ona obsługiwać globalnie markę Rimmel, której budżet reklamowy wynosi 70...

Koncern kosmetyczny Coty przedłużył współpracę z agencją reklamową JWT. Będzie ona obsługiwać globalnie markę Rimmel, której budżet reklamowy wynosi 70 mln funtów.

JWT wygrała przetarg, w którym rywalizowała z agencjami Fallon London oraz Laird & Partners, agencją kreatywną z siedzibą w Nowym Jorku, która specjalizuje się w obsłudze marek odzieżowych i luksusowych. JWT będzie realizowała kampanie Rimmela w Europie i Stanach Zjednoczonych. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za kampanie zintegrowane wzmacniające wizerunek marki na rynkach wschodzących w Azji i Australii.

JWT obsługuje markę Rimmel od 1997 r., kiedy to wygrała w przetargu z takimi agencjami, jak Bartle Bogart Hegarty, Ammirati Puris Lintas i Testa International. (“BrandRepublic”)