Kraj

Nowość od Nestle; Princessa Vitale otrzyma wsparcie reklamowe

Firma Nestlé wprowadziła nowość - pełnoziarnisty wafelek Princessa Vitale, który dostarcza ważnego w diecie błonnika. Na opakowaniu wafla został umieszczony...

Firma Nestlé wprowadziła nowość – pełnoziarnisty wafelek Princessa Vitale, który dostarcza ważnego w diecie błonnika.

Na opakowaniu wafla został umieszczony Kompas Żywieniowy Nestlé, czyli system, dzięki któremu można odnaleźć informacje na temat wartości odżywczej i energetycznej produktu oraz zawartości istotnych składników.

Nowy produkt waży 28 g, jego sugerowana cena detaliczna to 1,10 zł.

Opakowanie produktu przygotowała agencja graficzna Promocja 21.

Wprowadzenie na rynek wafelka Princessa Vitale czekoladowa wsparte będzie kampanią reklamową w wybranych stacjach telewizyjnych, prasie konsumenckiej i branżowej, a także na outdoorze. Za kreację kampanii odpowiada agencja Lowe GGK. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR związane z launchem nowego produktu prowadzi agencja Brand Support. (AMS)