Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata Pędzich, która dotychczas kierowała działem reklamy “Domu i Wnętrza”. Jej z-cą została Beata Okrój-Rozbiewska, z-ca dyrektora biura reklamy “Pani Domu” (dotychczas z-ca dyrektora biura reklamy dwutygodnika “Przyjaciółka”).
Powstaniu nowego biura reklamy “Pani Domu” towarzyszą zmiany w biurach reklamy pozostałych tytułów. Stanowisko z-cy dyrektora biura reklamy dwutygodnika “Przyjaciółka” obejmuje Anna Mijakowska z miesięcznika “Vita”, a na stanowisko dyrektora biura reklamy magazynu “Dom i Wnętrze” awansuje związana z tym tytułem Alicja Matuszewska.
Działem promocji przejętych tytułów pokieruje natomiast Agnieszka Łubiarz. Przypomnijmy, że Edipresse Polska poszerzyło portfolio o: “Panią Domu”, “Cienie i Blaski” oraz “Sekrety Serca”. (JD)