Kraj

Edipresse tworzy zespół reklamowy dla tytułów Marquarda

Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata...

Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata Pędzich, która dotychczas kierowała działem reklamy “Domu i Wnętrza”. Jej z-cą została Beata Okrój-Rozbiewska, z-ca dyrektora biura reklamy “Pani Domu” (dotychczas z-ca dyrektora biura reklamy dwutygodnika “Przyjaciółka”).

Powstaniu nowego biura reklamy “Pani Domu” towarzyszą zmiany w biurach reklamy pozostałych tytułów. Stanowisko z-cy dyrektora biura reklamy dwutygodnika “Przyjaciółka” obejmuje Anna Mijakowska z miesięcznika “Vita”, a na stanowisko dyrektora biura reklamy magazynu “Dom i Wnętrze” awansuje związana z tym tytułem Alicja Matuszewska.

Działem promocji przejętych tytułów pokieruje natomiast Agnieszka Łubiarz. Przypomnijmy, że Edipresse Polska poszerzyło portfolio o: “Panią Domu”, “Cienie i Blaski” oraz “Sekrety Serca”. (JD)