Kraj

SCHULZ PROMUJE WŁASNĄ LINIĘ TESCO Đ TESCO KORZYSTNY ZAKUP

Agencja reklamowa Schulz z Krakowa przeprowadziła kampanię promującą produkty z własnej linii hipermarketu Tesco Đ Tesco Korzystny Zakup (linia TKZ)....

Agencja reklamowa Schulz z Krakowa przeprowadziła kampanię promującą produkty z własnej linii hipermarketu Tesco Đ Tesco Korzystny Zakup (linia TKZ). Był to kolejny etap stałej współpracy Tesco z Schulzem. Od początku tego roku Schulz projektuje nowe opakowania dla linii TKZ. W sumie agencja przygotowała już blisko 300 opakowań. Kampania promująca TKZ odbywała się przez miesiąc, do 23 lipca br., na terenie 11 hipermarketów Tesco w całym kraju. Wykorzystano w niej POS-y, insert do gazetki “Tesco” oraz działania promujące sprzedaż w postaci konkursów oraz degustacji. Celem kampanii nie było, jak powiedział Robert Zarański, prezes zarządu agencji Schulz, budowanie sprzedaży produktów TKZ Đ co byłoby trudne w okresie wakacyjnym Đ lecz zapewnienie klientów o gwarantowanej jakości TKZ. “Ostateczne efekty kampanii jeszcze są podliczane, ale już wiemy, że nastąpił procentowy wzrost udziału Tesco Korzystny Zakup w tzw. koszyku zakupów” Đ powiedział Zarański. Schulz po raz pierwszy pracował dla Tesco ponad rok temu. Przygotował wówczas kampanię informującą o otwarciu hipermarketu przez 24 godziny na dobę oraz kampanię towarzyszącą otwarciu Tesco w Krakowie. Brytyjska firma Tesco poza linią Tesco Korzystny Zakup (jest odpowiednikiem Tesco Value) posiada jeszcze dwie linie własnych produktów: Tesco Standard i Tesco Finest. Każda z nich różni się cenowo i jest przeznaczona dla klientów o różnych potrzebach. W I półroczu br. Tesco na reklamę w prasie wydało ok. 1 mln zł brutto, a na reklamę radiową Đ 811,5 tys. zł brutto (źródło: Expert Monitor). (KP)