Kraj

Audiomarketing IMS w lokalach KFC i Pizza Hut

Do grona klientów Internet Media Services SA (IMS), firmy zajmującej się audiomarketingiem (czyli doborem i puszczaniem muzyki w lokalach), dołączył...

Do grona klientów Internet Media Services SA (IMS), firmy zajmującej się audiomarketingiem (czyli doborem i puszczaniem muzyki w lokalach), dołączył AmRest, powiększając tym samym grupę punktów handlowych współpracujących z IMS o kolejne 117 lokalizacji.

AmRest prowadzi sieci restauracji m.in. pod markami: KFC, Pizza Hut, Burger King, Rodeo Drive i Freshpoint. IMS świadczy w nich usługę audiomarketingu – w każdym z lokali można usłyszeć indywidualnie dobraną do charakteru marki kompilację muzyczną, tworzącą nastrój restauracji.

IMS zapewnia usługę audiomarketingu dla 366 klientów w ponad 3 tys. lokalizacji, będąc w tej dziedzinie – jak twierdzi – liderem na rynku polskim. (MB)