Kraj

Click5 znowu najlepsza w konkursie Mixx Awards

Agencja Click5 drugi raz z rzędu zdobyła nagrodę Best In Show, czyli najważniejszą nagrodę konkursu Mixx Awards 2009 organizowanego przez...

Agencja Click5 drugi raz z rzędu zdobyła nagrodę Best In Show, czyli najważniejszą nagrodę konkursu Mixx Awards 2009 organizowanego przez IAB. Click5 otrzymała ją za kampanię “Operacja: Kapsel” przygotowaną dla marki Tymbark z portfolio Maspeksu Wadowice.

Marketerem Roku został Polkomtel, Agencją Roku MEC Interaction, a za życiowe dokonania nagrodzono Tomasza Jażdżyńskiego, prezesa zarządu portalu Interia.pl.

W konkursie nagrodzono ponadto: agencję Los Mejores za kampanię “Spełniaj swoje marzenia. Go Fresh” (kategoria: kampania wizerunkowa), Mindshare Polska za projekt “Citylajf” promujący Mazdę 2 (wprowadzenie nowego produktu na rynek) i “Hoop. Dzień przytulania” (bezpośredni odzew), ZenithOptimedia za kampanię “Harry’ego Pottera” (najlepsze zastosowanie mediów), Performance Media za działania SEO dla serwisów Grupy Murator (marketing wyszukiwarek), Mindshare Polska za “Nike+” (marketing społecznościowy), Click5 za “Operację: Kapsel” (gry), Mediaedge:cia za “Łaciate krowy live!” i Click5 za akcję “Przygodożercy. Draka o makaron” (wideo online), Zjednoczenie.com za “Dzień dziecka w Reserved Kids” (kampania e-mailmarketingowa) oraz Point of View za “TurboDymoMena” promującego markę 36,6 (kampania displayowa). (TWI)