Przetargi

Poznań ruszył z przetargiem na międzynarodową kampanię

Urząd Miasta Poznania rozpoczął przetarg na przygotowanie koncepcji kampanii, kreacji oraz produkcji materiałów do realizacji kampanii promocyjnej Poznania poza granicami...

Urząd Miasta Poznania rozpoczął przetarg na przygotowanie koncepcji kampanii, kreacji oraz produkcji materiałów do realizacji kampanii promocyjnej Poznania poza granicami Polski. Cele kilkutygodniowych działań zaplanowanych od 18 stycznia do 28 lutego 2010 roku to: promowanie wizerunku tego miasta, wzrost świadomości oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki Poznań poza Polską i zaintrygowanie odbiorcy reklamy tą metropolią.

Grupą docelową kampanii mają być inwestorzy, ludzie biznesu, decydenci, odbiorcy usług i studenci. W kampanii zostaną wykorzystane reklamy prasowe, internetowe i outdoorowe. Działania swoim zasięgiem mają obejmować: Niemcy, Francję, Wielką Brytanię i Belgię. Przetarg trwa do 12 listopada, a jego zwycięzca będzie pracować dla poznańskiego magistratu do końca grudnia br. (BG)