Japoński koncern Sony rozpocznie pierwszą globalną kampanię reklamową, aby promować strategię marki pod hasłem “Make.believe”. Kampania przygotowana przez agencję 180 rozpocznie się w Wielkiej Brytanii (obejmie: emisję 30- i 90-sekundowych spotów w TV, kinach, internet, prasę, radio), a na początku przyszłego roku ruszy także w Stanach Zjednoczonych.
Koncern do tej pory traktował przemysł elektroniczny i rozrywkowy jako osobne działy, co determinowało strategie i aktywności marketingowe. Bohaterem nowego filmu reklamowego jest chłopczyk, który opowiada o “magicznej podróży” poprzez “światy” produktów Sony dotyczące filmu, muzyki i gier.
W egzekucji pojawiają się: nowy megahit filmowy “2012”, gra “MotorStorm: Pacific Rift” na PlayStation czy zespół “Hey Monday” z wytwórni Sony Music.
Sony rozpoczyna także sześciomiesięczny program partnerski (branded content) z serwisem muzycznym Last.fm (gromadzącym 37 mln słuchaczy na świecie). (“BrandRepublic”)