Zagranica

Sony rozszerza projekt "Make.believe"

Japoński koncern Sony rozpocznie pierwszą globalną kampanię reklamową, aby promować strategię marki pod hasłem "Make.believe". Kampania przygotowana przez agencję 180...

Japoński koncern Sony rozpocznie pierwszą globalną kampanię reklamową, aby promować strategię marki pod hasłem “Make.believe”. Kampania przygotowana przez agencję 180 rozpocznie się w Wielkiej Brytanii (obejmie: emisję 30- i 90-sekundowych spotów w TV, kinach, internet, prasę, radio), a na początku przyszłego roku ruszy także w Stanach Zjednoczonych.

Koncern do tej pory traktował przemysł elektroniczny i rozrywkowy jako osobne działy, co determinowało strategie i aktywności marketingowe. Bohaterem nowego filmu reklamowego jest chłopczyk, który opowiada o “magicznej podróży” poprzez “światy” produktów Sony dotyczące filmu, muzyki i gier.

W egzekucji pojawiają się: nowy megahit filmowy “2012”, gra “MotorStorm: Pacific Rift” na PlayStation czy zespół “Hey Monday” z wytwórni Sony Music.

Sony rozpoczyna także sześciomiesięczny program partnerski (branded content) z serwisem muzycznym Last.fm (gromadzącym 37 mln słuchaczy na świecie). (“BrandRepublic”)