Zagranica

Shell zadebiutuje z kampanią korporacyjną

Brytyjsko-holenderski potentat paliwowy Shell po raz pierwszy w swojej 102-letniej historii zdecydował się na przeprowadzenie kampanii korporacyjnej. Koncern przygotował to...

Brytyjsko-holenderski potentat paliwowy Shell po raz pierwszy w swojej 102-letniej historii zdecydował się na przeprowadzenie kampanii korporacyjnej. Koncern przygotował to przedsięwzięcie wraz z wydawcą przeglądu “Reader’s Digest”. Kampania ta, której budżetu nie ujawniono, będzie mieć miejsce w 25 krajach i została przygotowana w lokalnych wersjach językowych. Przebiegnie pod hasłem “Zyski i Reguły” (Profits & Principles) i została przygotowana przez londyński oddział sieciowej agencji J. Walter Thompson Co. Powstało osiem wersji, których strona kreatywna koncentruje się na zagadnieniach związanych z wydobyciem i przetwarzaniem ropy naftowej, a także redukcją emisji szkodliwych gazów i substancji. Odpowiednie wersje językowe zostały przetłumaczone przez agencję obsługującą przegląd “Reader’s Digest” o nazwie Mother Tongue -każda z nich była następnie zatwierdzana przez lokalnych przedstawicieli zarówno Shella, jak i JWT.