Kraj

Zbyszko debiutuje z lemoniadą; możliwa kampania w telewizji

Firma Zbyszko wprowadza do portfolio nowy produkt - lemoniadę. Będzie on sprzedawany w dwóch smakach - Lemoniada z 3 Cytryn...

Firma Zbyszko wprowadza do portfolio nowy produkt – lemoniadę. Będzie on sprzedawany w dwóch smakach – Lemoniada z 3 Cytryn i Lemoniada z 3 Cytrusów.

Pojawienie się nowego produktu będzie wspierane kampanią reklamową w telewizji. Nad jej przygotowaniem pracuje agencja GTO Communications, która odpowiada za komunikację całego portfolio firmy Zbyszko. Na tym etapie nie zostały podane szczegóły i termin planowanych działań.

Przypomnijmy, że w segment lemoniad weszło w tym roku kilku graczy, m.in.: Hoop, Coca-Cola (z napojem Lemon & Nada) i Maspex Wadowice (Lemoniada Tymbark). (AMS)