Burda Media Polska jutro wprowadzi do sprzedaży swój nowy tytuł “Enter”. W działaniach reklamowych oprócz tradycyjnych mediów zostanie wykorzystany marketing szeptany. Za realizację tej promocji odpowiada agencja Streetcom. Jej zadaniem jest dotarcie z pismem do grupy tysiąca trendsetterów, którzy mają promować tytuł. Będą to osoby reprezentujące podstawową grupę docelową pisma, czyli mężczyźni powyżej 23. roku życia. Sam magazyn chce dotrzeć do użytkowników komputerów, którzy potrzebują porad i informacji, a nie są fanami informatycznymi. Wydawca liczy także na pewną grupę kobiet, dlatego działania reklamowe obejmują także np. kobiece pisma Burdy. Łącznie na promocję trzech pierwszych wydań spółka zamierza przeznaczyć około 2 mln zł.
Pismo zostanie wsparte kampanią reklamową w prasie, internecie i radiu. Jak mówi Michał Helman, dyrektor wydawniczy tytułów męskich w Burdzie, tytuł może być rentowny w ciągu roku. Sprzedaż reklam do pierwszych trzech wydań przekroczyła już zakładany poziom. Wydawca wprowadził do oferty pakiety reklamowe obejmujące “Enter”, ale także inne tytuły i serwisy komputerowe wydawnictwa.
Jak informowaliśmy, wydawca zakłada, że sprzedaż debiutującego właśnie magazynu “Enter” wyniesie ponad 100 tys. egz. Nakład pierwszego numeru to 150 tys. egz. Magazyn będzie kosztował 3,99 zł razem z DVD i docelowo ma być najtańszym tytułem z płytą w segmencie. Jego objętość będzie wynosiła 68 stron. Nowy miesięcznik to jedno z pierwszych w Polsce pism społecznościowych, których treść tworzą czytelnicy. Autor każdej opublikowanej w miesięczniku rekomendacji otrzymuje 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację, umieszczane jest na okładce. (JD)