Kraj

Banki spółdzielcze z Grupy BPS promują swój wizerunek; możliwy przetarg mediowy

Wczoraj rozpoczęła się kampania wizerunkowa największej w kraju grupy banków spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS - Banku Polskiej Spółdzielczości. Kampania...

Wczoraj rozpoczęła się kampania wizerunkowa największej w kraju grupy banków spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS – Banku Polskiej Spółdzielczości. Kampania pod hasłem “Grupa BPS – lider polskiej bankowości spółdzielczej” jest pierwszą w tym roku odsłoną kampanii promującej Grupę BPS. Ta odsłona potrwa miesiąc, a reklamy pojawią się w telewizji (spoty sponsorskie w TVP1, Polsacie, TVP Info, Polsat News i TVN24), prasie i internecie.

Banki spółdzielcze (te zrzeszone w Grupie BPS stanowią ponad 60 proc. wszystkich banków spółdzielczych w kraju) przekonują w reklamie, że działając na rynkach lokalnych, lepiej rozumieją potrzeby klientów i dzięki temu ich oferta jest lepiej dostosowana do zróżnicowania ekonomiczno-gospodarczego poszczególnych regionów kraju oraz do potrzeb różnych grup klientów. Motyw przewodni layoutów reklam silnie promuje godło Grupy BPS, nasuwając bezpośrednie skojarzenie z polskością.

Kreację reklam przygotowywało Studio Mak z Wrocławia, które obsługuje BPS w zakresie reklamy, dźwięk do spotu telewizyjnego nagrywało studio Efektura z Warszawy, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Effective Media. Wcześniejsza kampania BPS obsługiwana była przez dom mediowy Mindshare Polska.

Grupa BPS planuje przetarg mediowy (prawdopodobnie bliżej końca roku), który będzie związany z planowaną na przyszły rok ogólnopolską kampanią bankowości spółdzielczej, w której BPS będzie uczestniczył razem z dwoma innymi zrzeszeniami banków spółdzielczych: SGB i Zrzeszeniem MR Banku. (MB)