Kraj

Kampania Grolscha najprawdopodobniej ruszy z początkiem października

Kampania marki Grolsch najprawdopodobniej ruszy z początkiem października - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości rozpocznie ją event launchujący ten produkt....

Kampania marki Grolsch najprawdopodobniej ruszy z początkiem października – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości rozpocznie ją event launchujący ten produkt.

Początkowo Grolsch będzie dystrybuowany selektywnie. Piwo dostępne będzie jedynie w 10 największych miastach Polski. Jego grupą docelową są mężczyźni w wieku 25-35 lat.

Według naszych informacji za obsługę ATL marki odpowiada agencja DDB, a za wsparcie BTL – agencja GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Kompania Piwowarska przejęła dystrybucję marki Grolsch w Polsce od firmy CEDC po globalnej transakcji zakupu firmy Grolsch przez SABMiller, właściciela Kompanii Piwowarskiej.

Grolsch to holenderska marka premium. W przeszłości piwo to było liderem segmentu międzynarodowego w Polsce. Grolsch pojawił się na naszym rynku już w 1991 r. i był produkowany przez ówczesnego potentata – firmę Elbrewery. (TW)