Kraj

Springer chce walczyć kosztami dotarcia z konkurencyjnymi pakietami

Axel Springer Polska wprowadził do oferty trzy nowe pakiety reklamowe łączące dzienniki i magazyny. Jak informowaliśmy we wczorajszym wydaniu DS...

Axel Springer Polska wprowadził do oferty trzy nowe pakiety reklamowe łączące dzienniki i magazyny. Jak informowaliśmy we wczorajszym wydaniu DS “MMP”, są to trzy rozwiązania: PressPower News, PressPower Man oraz Giga PressPower. Według przedstawicieli wydawnictwa atrakcyjność oferty w stosunku do konkurencji opiera się na niższych kosztach dotarcia. Różnice w cenach zakupu między cennikiem a pakietami zależą od kilku czynników, m.in. od rodzaju pakietu i liczby wejść. Przykładowo przy jednorazowym skorzystaniu z pakietu PressPower News (dzienniki + “Newsweek”) różnica wynosi ok. 20 proc. na korzyść pakietu. Klienci otrzymują także rabaty za liczbę wejść.

Niedawno z ofertą łączącą reklamę w dziennikach i magazynach zadebiutowała także Agora.

Przypomnijmy, że pierwszy z pakietów opiera się na emisji reklamy w: “Fakcie”, “Przeglądzie Sportowym”, “Sporcie” oraz tygodniku “Newsweek Polska”. PressPower Man przeznaczony jest dla kampanii typowo męskich i obejmuje emisję reklamy w dziennikach Springera, a także w “Komputer Świecie” i “Auto Świecie”. Ostatni z pakietów bazuje na wszystkich tytułach gazet oraz wymienionych już trzech magazynach (“Newsweek”, “Auto Świat” i “Komputer Świat”). (JD)