Według AGB Nielsen Media Research ceremonię dekoracji złotej polskiej drużyny siatkarzy na mistrzostwach Europy w Izmirze oglądało w Polsacie w niedzielę 13 września 5,8 mln widzów (grupa 4+). Sam zwycięski dla Polski finał z Francją śledziło 5,6 mln kibiców. Sobotni półfinałowy mecz z Bułgarią oglądało 2,3 mln osób. Wszystkie mecze mistrzostw pokazywały stacje Polsat i Polsat Sport. Niedzielne transmisje z mistrzostw Europy (mecz finałowy i o trzecie miejsce) przyciągnęły reklamodawców, którzy łącznie wydali w telewizji 1,7 mln zł.
Dla porównania serial “Ojciec Mateusz” w TVP1 oglądało w niedzielę 4,2 mln widzów, show “Mam talent!” w TVN w sobotę – 4,3 mln, “Taniec z gwiazdami” w TVN w niedzielę – 3,8 mln, a “Jak oni śpiewają” w Polsacie w sobotę – 2,6 mln osób. (PM)