Kraj

Springer łączy dzienniki i magazyny w pakiety reklamowe

Axel Springer Polska w tym tygodniu ruszy ze sprzedażą nowych rozwiązań reklamowych łączących dzienniki i magazyny - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Axel Springer Polska w tym tygodniu ruszy ze sprzedażą nowych rozwiązań reklamowych łączących dzienniki i magazyny – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że w ofercie wydawcy pojawią się trzy nowe pakiety: PressPower News, PressPower Man oraz Giga PressPower.

Pierwszy z nich opiera się na emisji reklamy w: “Fakcie”, “Przeglądzie Sportowym”, “Sporcie” oraz tygodniku “Newsweek Polska”. PressPower Man przeznaczony jest dla kampanii typowo męskich i obejmuje emisję reklamy w dziennikach Springera, a także w “Komputer Świecie” i “Auto Świecie”. Ostatni z pakietów bazuje na wszystkich tytułach gazet oraz wymienionych już trzech magazynach (“Newsweek”, “Auto Świat” i “Komputer Świat”). Bliższe szczegóły na temat pakietów na razie nie są znane.

Przypomnijmy, że Springer ma już w ofercie pakiety obejmujące prasę codzienną oraz internet. (JD)