Kraj

Maciej Sobierajski i Piotr Gotkowski rozwijają Digital Media Consulting

Maciej Sobierajski oraz Piotr Gotkowski ruszają z nowym przedsięwzięciem o nazwie Digital Media Consulting (DMC), które ma się zająć monitoringiem...

Maciej Sobierajski oraz Piotr Gotkowski ruszają z nowym przedsięwzięciem o nazwie Digital Media Consulting (DMC), które ma się zająć monitoringiem online marki w mediach tradycyjnych i społecznych w czasie rzeczywistym. Sobierajski przez ostatnich dziewięć lat (do lipca br.) był dyrektorem generalnym agencji interaktywnej ClickAd, Gotkowski zaś przez pięć lat (do marca br.) prezesem firmy marketingu rekomendacji Streetcom.

– DMC chce zaproponować pogłębioną analizę stosunku internautów do marek, diagnozę sytuacji w kategorii produktowej, opis zmian, jakie zachodzą w tym zakresie w czasie – mówi Gotkowski.

Spółka została wyłącznym przedstawicielem międzynarodowej firmy Attentio z Brukseli, która stworzyła platformę technologiczną, na podstawie której prowadzony jest taki monitoring. Oprócz możliwości raportowania DMC chce zapewnić także usługi doradcze w zakresie prowadzenia marki w świecie wirtualnym ze szczególnym naciskiem na społeczności internetowe.

– Ważne jest, że jesteśmy w stanie zaoferować update sytuacji w czasie rzeczywistym. Koncentrujemy się przede wszystkim na zmierzeniu emocjonalnej oceny konkretnych marek wyrażanych na forach, blogach etc. Dzięki niemu możemy także dość precyzyjnie namierzać i identyfikować liderów opinii. Nie jesteśmy firmą badawczą. Dysponujemy jedynie narzędziem, do którego dostęp będziemy sprzedawać klientom. Nie uciekamy oczywiście od oferowania usług doradczych – mówi Sobierajski.

DMC ma trzech współudziałowców – oprócz Gotkowskiego i Sobierajskiego, którzy zarządzają firmą, udziały w spółce ma także Artur Budziszewski, który nie jest zaangażowany w jej działalność operacyjną. W perspektywie pół roku DMC ma poszerzyć portfolio swoich produktów. Prawdopodobnie będą to produkty licencjonowane. (JP)