Kraj

Media Shop tworzy dedykowane pakiety nośników

Media Shop, agencja out-of-home wywodząca się ze struktur Fabryki Pomysłów, tworzy dedykowane pakiety na bazie swoich nośników reklamy zewnętrznej. Nowa...

Media Shop, agencja out-of-home wywodząca się ze struktur Fabryki Pomysłów, tworzy dedykowane pakiety na bazie swoich nośników reklamy zewnętrznej. Nowa oferta obejmuje łącznie siedem pakietów i została przygotowana w oparciu o dwa rodzaje konstrukcji reklamowych – nośniki mobilne typu mobil backlight 6×3 oraz pneumatiki formatu 8×6 m. Pakiety oferują dotarcie do konkretnych grup docelowych.

Oferty wykorzystujące nośniki mobilne to odpowiednio: Go Shopping gwarantujący obecność w okolicy największych galerii handlowych, Business Class oferujący ekspozycję pod wyselekcjonowanymi biurowcami oraz Night Life, w którym mobile są sytuowane wyłącznie w nocy pod najmodniejszymi klubami.

Pakiety z wykorzystaniem pneumatików również zawierają ofertę skierowaną do konsumentów odwiedzających galerie handlowe i pracujących w biurowcach (Go Shopping i Business Class). Poza tym agencja zaproponowała rozwiązania College Fever, czyli nośniki ustawione przy dużych uczelniach, i Travel Time, czyli krótkie weekendowe ekspozycje na trasach wyjazdowych z dużych miast w kierunku Wybrzeża, Mazur i gór. Każdy z pakietów na nośnikach pneumatycznych zawiera dodatkowo dwie opcje zasięgowe – standard i maksimum, umożliwiające ekspozycję reklamodawcom dysponującym różnej wielkości budżetami.

Każdy z pakietów obejmuje swym zasięgiem główne miasta, podczas selekcji wybrano lokalizacje o największym natężeniu ruchu. Najmniejszy pakiet wykorzystujący mobile obejmuje 90 lokalizacji i jego koszt nie przekracza 50 tys. zł, natomiast najdroższy kosztuje 150 tys. zł i obejmuje swym zasięgiem ponad 300 lokalizacji. Pakiety na pneumatikach kosztują 55-160 tys. zł i tak jak w przypadku mobili ich cena również uzależniona jest od: rodzaju pakietu, liczby lokalizacji i długości trwania kampanii. (JN)