Przetargi

Play przegląda credentials domów mediowych

P4, operator telekomunikacyjny i właściciel marki Play, rozpoczął przetarg mediowy. O jego planach informowaliśmy już na łamach magazynu i DS...

P4, operator telekomunikacyjny i właściciel marki Play, rozpoczął przetarg mediowy. O jego planach informowaliśmy już na łamach magazynu i DS “MMP” (m.in. z 27 sierpnia br.). Agencje zaproszone są na razie do prezentowania swoich credentials. Na tej podstawie Play zdecyduje, którym firmom przekaże brief.

Od początku 2008 r. budżet mediowy Playa obsługuje ZenithOptimedia. Cennikowo był on wart w ub.r. blisko 200 mln zł. Do czasu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Playa, by ustalić, jakie są jego szczegółowe plany w zakresie realizacji przetargu. Według naszych informacji przy realizacji konkursu marka współpracuje z Media Strategy Warsaw. (JN)