Kraj

Lavazza wraz z Saeco wchodzi na rynek systemów espresso

Lavazza wraz z firmą Saeco wchodzi na rynek systemów do parzenia espresso z kapsułek w warunkach domowych. Produkt nazywa się...

Lavazza wraz z firmą Saeco wchodzi na rynek systemów do parzenia espresso z kapsułek w warunkach domowych. Produkt nazywa się Lavazza A Modo Mio i składa się z ekspresu oraz sprasowanej kawy w kapsułkach. Cena urządzenia w zależności od wersji to 799 lub 899 zł, opakowanie z 16 kapsułkami kosztuje zaś ok. 24 zł.

Dystrybutorem zarówno sprzętu, jak i kawy będzie firma Saeco Polska, producent ekspresów. Kawa ma być dostępna zarówno w sklepach ze sprzętem AGD, jak i w hipermarketach. Wsparcie reklamowe obejmie dokrętkę do aktualnego spotu Lavazzy, a działania komunikacyjne potrwają około miesiąca. Za obsługę budżetu reklamowego marki Lavazza odpowiada agencja Arip. Przewidziane są także akcje promocyjne z elektromarketami.

Na rynku kapsułek espresso są obecne na razie dwa systemy firmy Nestle – Nespresso i Nescafe Dolce Gusto. Pozycjonowanie cenowe pierwszego z nich jest nieco wyższe niż Lavazza A Modo Mio, natomiast drugiego nieco niższe. (TW)