Kraj

GoldenSubmarine wyodrębniła dział wideo

Agencja interaktywna GoldenSubmarine wyodrębniła dział wideo. Za koordynację pracy działu odpowiada Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior...

Agencja interaktywna GoldenSubmarine wyodrębniła dział wideo. Za koordynację pracy działu odpowiada Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior art directora.

Dział będzie zajmował się tworzeniem animacji i materiałów wideo na potrzeby serwisów WWW, przygotowywaniem prezentacji multimedialnych, montażem filmów oraz współpracą z podwykonawcami.

– Wyodrębnienie działu wideo ma swoje podstawy w ciągle zmieniających się i rozwijających sposobach komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. W ten sposób chcemy odpowiedzieć na potrzebę klientów, którzy coraz częściej chcą wykorzystywać w internecie tę formę przekazu – powiedział Grzegorz Krzemień, wiceprezes GoldenSubmarine.

– Zastosowanie w działaniach promocyjnych materiału wideo sprawia, że firmy są w stanie przykuć uwagę klientów do reklamowanego produktu lub usługi silniej niż wtedy, gdyby do przekazu wykorzystano wyłącznie tekst. Jednocześnie tworzy się nowoczesny wizerunek firmy. To wszystko sprawia, że właśnie ta forma komunikacji z klientem jest przyszłością serwisów promocyjnych – dodał Michał Adamczyk.

Agencja planuje rozbudowę działu – do końca br. ma on powiększyć się o montażystę/animatora.

Michał Adamczyk realizował projekty m.in. dla: Media Marktu, Saturna, Shella, Kotlina i Warki. Jego animacje i filmy dla marki Shell zostały wykorzystane na rynku europejskim. (TWI)